Secretaria i Registre
Joaquín Valls Calero (Secretari) joaquin.valls@borriol.es
Elena Cervera Escuder (Administrativa) elena.cervera@borriol.es
Rebeca Balaguer Pallarés (Auxiliar administrativa) rebeca.balaguer@borriol.es
Beatriz Renau Martín (Auxiliar administrativa) beatriz.renau@borriol.es
La funció pública de Secretaria integra la fe pública i l’assessorament legal preceptiu. Com a serveis propis de l’àrea de Secretaria trobem:
Secretaria
⋅ Tramitació i gestió dels assumptes que hagen de ser tractats pels òrgans de govern i les tasques derivades d’aquesta tramitació, com convocatòries, documentació, notificacions, actes, acords adoptats.
⋅ Emissió de certificats
⋅ Remissió d’informació preceptiva a les corresponents Administracions Públiques.
⋅ Control i custòdia del Registre d’Interessos dels membres de la Corporació, l’Inventari de Béns de l’Entitat Local i, si escau, el Registre de Convenis.
⋅ Expedició del certificat de signatura electrònica
⋅ Informació.
⋅ Emissió d’informes jurídics i assessorament jurídic legal en els expedients administratius que així siga requerit.
⋅ Actualització i publicació d’informació en el portal de transparència.
⋅ Seguiment i control de la protecció de dades.
Arxiu municipal
Registre d’entrada
⋅ Tràmits relacionats amb el Padró municipal d’habitants
⋅ Tramitació de permisos de crema
Cementeri
⋅ Registre i tramitació d’inhumacions i exhumacions.
⋅ Remetre llistat d’inhumacions a l’organisme competent.
⋅ Informació sobre tràmits, disponibilitat…