De conformitat amb el que es preveu en l’article 133.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, amb l’objectiu de millorar la participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes, amb caràcter previ a l’elaboració del Pla Local de Residus de Borriol, es recapta l’opinió dels subjectes i de les organitzacions més representatives potencialment afectats per la futura norma sobre:
a) Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.
b) La necessitat i oportunitat de la seua aprovació.
c) Els objectius de la norma.
d) Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.
Els ciutadans, organitzacions i associacions que així ho consideren poden fer arribar les seues opinions , al·legacions i suggeriments en el termini de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci en el Tauler d’anuncis municipal pels següents mitjans:
· Correu electrònic notificaciones@borriol.es
indicant de manera expressa “SUGGERIMENT PLA LOCAL DE GESTIÓ DE RESIDUS”
· En el Registre General d’entrada de manera electrònica o presencialment
· Per qualsevol altra forma establida en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Tota al·legació que no es trobe degudament identificada mitjançant nom i cognoms o raó social i DNI, NIF o document identificatiu suficient que permeta verificar la seua identitat, no serà tinguda en compte.
El text íntegre del la Memòria i del Projecte del Pla Local de Gestió de Residus i Assimilables de l’Ajuntament de Borriol s’annexa a esta publicació.