Ajuntament de Borriol

Dimecres, Maig 17, 2017 - 13:30
RECUPERACIÓ DE LA SENDA DEL POUET DE MANQUEL
El club de Caça La Muntanya continua amb els treballs de recuperació de la senda del Pouet de Manquel

El passat diumenge 14 de maig responsables i socis col·laboradors del Club obriren pas des del mateix pouet en direcció sud fins a arribar a la Roca del Pastor des de la que ja s'observa la partida Revolcador, d'on s'agafa la drecera de l'antic camí de la Serra. Els treballs es centraren en l'adequació del terreny, en molts trams solsits per les pluges, mitjançant la construcció d'escalons que facilitaran la pujada i baixada dels caminants. Els membres del club van haver d'esforçar-se de valent per enllaçar els trams de senda que fa més de 30 anys que es troben coberts per la vegetació, però gràcies als coneixements del soci veterà Manuel Bellés, conegut per Manolo "La Penya", van poder seguir endavant i ja queda menys per poder recuperar la totalitat de la senda per tal que veïns i visitants la utilitzen per accedir a la Serra.